فرم گزارش پایش مداوم نتایج اعتبار بخشی حوزه 5-2

 

  1. -   توصیف فعالیت های دانشکده در خصوص استانداردهایی که میزان رعایت آنها
  2. در آخرین ارزیابی بیرونی بصورت عدم انطباق و یا انطباق نسبی اعلام شده بود(حوزه 5):

 

استانداردهای با رعایت نسبی بالای  50درصد:

پ- 5-2-5 : اعضای هیات علمی با برنامه درسی ملی پزشکی عمومی و راهبردهای جدید آن به ویژه تغییر

آن از مبتنی بر موضوع به یک برنامه درسی مبتنی بر توانمندی و الزامات تدریس و ارزشیابی آن آشنایی

کافی نداشتند. این عدم آشنایی و نیز کمبود هیات علمی در برخی گروه های مهم سبب شده است

که عادت های تدریس بر مبنای برنامه درسی پیشین بر دوره پزشکی عمومی حاکم باشد و آنچه

در عمل اجرا می شود برنامه درسی پیشین در پوسته ای از برنامه درسی جدید باشد. حتی در ادبیات

و مستندات برنامه آموزشی نیز همچنان واژه های پیشین (نظیر فیزیوپاتولوژی به جای مقدمات بالینی

و سمیولوژی به جای کارآموزی شرح حال و معاینه بالینی و عناوین روتیشن های کارآموزی و کارورزی

برنامه درسی پیشین) حاکم است. اما توانمندسازی اساتید در روش های آموزش مجازی مناسب بود.

لازم است برنامه درسی ملی در ادبیات و مستندات برنامه آموزشی و پیاده سازی در گروه های آموزشی تجلی یابد.

پاسخ: برنامه های مدونی در جهت توانمندسازی اساتید در روش های آموزش مجازی تدوین گردید

. برنامه های فوق الذکر در لینک های زیر قابل مشاهده می باشند.

 

لینک شماره 1

 

  1. -   توصیف فعالیت های دانشکده در خصوص حفظ و ارتقاء استانداردهایی که میزان رعایت
  2. آنها در آخرین ارزیابی بیرونی بصورت انطباق کامل اعلام شده بود(حوزه 5):

 

 4-آدرس لینک عناوین و مستندات فعالیت ها

لطفا کلیک نمائید

 


اساسنامه واحد توانمندسازی اعضای هیئت علمی