فرم گزارش پایش مداوم نتایج اعتبار بخشی حوزه 5-2
- - توصیف فعالیت های دانشکده در خصوص استانداردهایی که میزان رعایت آنها
- در آخرین ارزیابی بیرونی بصورت عدم انطباق و یا انطباق نسبی اعلام شده بود(حوزه 5):
استانداردهای با رعایت نسبی بالای 50درصد:
پ- 5-2-5 : اعضای هیات علمی با برنامه درسی ملی پزشکی عمومی و راهبردهای جدید آن به ویژه تغییر
آن از مبتنی بر موضوع به یک برنامه درسی مبتنی بر توانمندی و الزامات تدریس و ارزشیابی آن آشنایی
کافی نداشتند. این عدم آشنایی و نیز کمبود هیات علمی در برخی گروه های مهم سبب شده است
که عادت های تدریس بر مبنای برنامه درسی پیشین بر دوره پزشکی عمومی حاکم باشد و آنچه
در عمل اجرا می شود برنامه درسی پیشین در پوسته ای از برنامه درسی جدید باشد. حتی در ادبیات
و مستندات برنامه آموزشی نیز همچنان واژه های پیشین (نظیر فیزیوپاتولوژی به جای مقدمات بالینی
و سمیولوژی به جای کارآموزی شرح حال و معاینه بالینی و عناوین روتیشن های کارآموزی و کارورزی
برنامه درسی پیشین) حاکم است. اما توانمندسازی اساتید در روش های آموزش مجازی مناسب بود.
لازم است برنامه درسی ملی در ادبیات و مستندات برنامه آموزشی و پیاده سازی در گروه های آموزشی تجلی یابد.
پاسخ: برنامه های مدونی در جهت توانمندسازی اساتید در روش های آموزش مجازی تدوین گردید
. برنامه های فوق الذکر در لینک های زیر قابل مشاهده می باشند.
- - توصیف فعالیت های دانشکده در خصوص حفظ و ارتقاء استانداردهایی که میزان رعایت
- آنها در آخرین ارزیابی بیرونی بصورت انطباق کامل اعلام شده بود(حوزه 5):
4-آدرس لینک عناوین و مستندات فعالیت ها
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: